Jumaat, 19 Disember 2008

Gua rasa macam isi borang banci pulak...

Dalam keadaan kurang berwaspada gua dah kena tag ngan Rambo.Mula rasa macam taknak jawab sebab gua memang tak boleh blah la dengan permainan mari mengetag ni.Kalau gua jumpa orang yang cipta benda ni memang gua stalait dia dalam dua tiga das.Nasib baik member baik gua yang tag,so..dengan berat hati gua jawab jugak la.

Perghh..ayat denial sial..macam ayat tipikal blogger-blogger otai yang selalu kena tag...tak suka la,menyampah la,bosan la..tapi jawab jugak.Gua sebenarnya suka campur berdebor gak nak jawab tag dari Rambo ni..maklumlah tag pertama gua.

1. Anda rasa anda hot?
Of course..hot ngan gua memang tak boleh dipisahkan.Sampai sekarang gua tak boleh lagi makan aiskrim..pegang je cair..pegang je cair..

2. Upload gambar kegemaran anda.













3. Kenapa anda suka gambar ini?
Sebab ia mendedahkan bahagian belakang gua yang hot.

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Masa ni

5. Lagu terakhir yang anda dengar.

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Sedang berlakon buat-buat keje..buat-buat busy..supaya office mate gua tak buat mulut.

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
1)Kalau gua pegang gitar orang selalu panggil gua Tom Morello
2)Kalau gua pegang mic orang selalu panggil gua Thom Yorke
3)Kalau gua bersukan orang selalu panggil gua Tom Brady
4)Kalau gua berdandan lebih sikit orang selalu panggil gua Tom Cruise

8. Tag lagi 5 orang.
Bab ni gua pening sikit..so gua amik jalan mudah..gua nak tag..

1)Bapak gua
2)Mak gua
3)Akak sulong gua
4)Adik yang bawah gua
5)Adik bongsu gua

apa? tak boleh..apsal?..ahh suka hati gua la.

9. Siapa orang nombor 1?
Bapak gua

10.Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
Ada..dengan laki dia.

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
Adik gua paling kecik..paling manja ngan mak gua...tak abis sekolah lagi.

12.Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
Adik bawah gua..manjang nak cari gaduh je ngan gua.

13.Siapakah orang nombor 2?
Mak gua.

Best jugak jawab tag ni.Sesapa yang berminat nak tag gua lagi silakan.Confirm gua jawab ngan penuh jujur,cekap,amanah dan berdedikasi.

3 ulasan:

Rambo berkata...

errr...bang. abang sihat? hujung minggu ni saya takde kat rumah tau. jaga diri baik-baik.

Ami berkata...

Aku bet rumput dalam gambar tu mati lepas "disirami"..

tom berkata...

rambo-mende2 mcm ni yg jadi kelahi ni..

ami-lu silap...pokok pandan depan gua tu skrg makin sihat..