Selasa, 23 Disember 2008

Agak-agak lu..kat klinik mana gua boleh buat facelift

'kak..nasi ayam satu'

Gua dah lapar gila tengahari tadi.Lalu dengan pantas gua order nasi ayam kat food court belakang opis gua.Cepat,sedap dan boleh kira murah kalau nak dibandingkan dengan spaghetti bolognese.

'muka awak ni akak tengok ada iras Kazar masa muda la..'

'err..ye ke?..nasi ayam saya kak?'

Wtf..akak ni nak mengenen gua ke.Ini mesti kes kurang kasih sayang dari laki dia ni.Kazar masa muda?..sapa pulak Kazar ni..

'tak kenal Kazar?..ala yang berlakon jadi Degawan tu.Betul muka awak ni ada iras dia masa muda'

'err..ye ke?..nasi ayam saya mana kak?'

Degawan?..kat mana gua dengar nama ni.Ohh.. mamat botak dalam cerita susuk tu,yang jadi bomoh jahat lagi tidak mengenal erti kemanusian tu..akak ni perli gua ni.

'nah! nasinye Encik Kazar masa muda'

Akak ni gua stalait dua das kang.



'


Gua makan dengan hati yang panas membara.Nasib baik gua lapar,kalau tak memang nasi ayam ni kekaki jawabnya.Ada samakan muka gua dengan mamat Degawan tu.Tak membina langsung.Samakan la dengan Brad Pitt ke,Tom Cruise ke,Johnny Deep ke,Aznil Hj Nawawi ke....errr nama yang last tu gua tarik balik.

Akak tu ingat dengan menambah perkataan "muda" kat belakang nama Kazar tu dapat menghalalkan perbuatan dia.Cara dia tu, macam cakap muka gua ni ada iras dubuk yang kacak.Walau kacak manapun tetap dubuk.

Dubukkacakpakaiescadajeans

Dubukkacakpakaiescadajeansdenganbajuburberry

Dubukkacakpakaiescadajeansdenganbajuburberrysarungkasutmartindingman

Dubukkacakpakaiescadajeansdenganbajuburberrysarungkasutmartindingmannaikbugattiveyron





heh..niat tak menghalalkan cara.

*twinklelittlestar-sumpah! muka gua tak sama langsung dengan Degawan masa muda

6 ulasan:

laki cikgu kimia berkata...

gua da stat peluh2 nih.. lu jangan cerita seram2 bole tak? err... maksud gua part yang same cam aznil tuh.

Rembo berkata...

denial

tom berkata...

nas-gua dh tarik balik beb..itu tindakan luar sedar tu..

rambo-?

Unknown berkata...

kazar eh?

tom berkata...

oro-mana ada beb..makcik tu rabun dekat..

Tanpa Nama berkata...

kazar...

nak sain...