Rabu, 10 Disember 2008

Hadiahkan gua baju hujan GIVI untuk krismas tahun ni....

Gua kena hujan tadi.Balik dari customer site.Berteduh kat bus stop supaya tak lencun.Dalam hati menyumpah...salahkan diri sendiri.Apsal taknak beli kenderaan berbumbung...kan dah susah.

Satu jam dah berlalu..hujan makin lebat.Opis dah sibuk call..tanya gua kat mana.Dalam hati menyumpah seranah...salahkan diri sendiri.Apsal taknak beli kenderaaan berbumbung...beli yang runcit-runcit pun dah ok...kan dah susah.

Berenti satu lori sampah.Empat mamat basah lencun turun..loading sampah berbakul-bakul dalam lori.Satu mamat basah lencun sudah kasi jatuh satu bakul.Sampah bertempiaran jatuh atas jalan.Sambil gelak-gelak gumbira empat mamat basah lencun kutip satu-satu sampah...loading balik dalam lori.




senyum..



,



heh..ada jugak orang lagi susah daripada gua...

5 ulasan:

CriticalThinker berkata...

make a wish tom.. nanti malam gua anta ikut corong asap umah lo.. gua pat tym ni.

Ami berkata...

Lencun lah best. Aku berani bet, dalam 10 orang perempuan, 6 daripadanya akan horny bila tgk lelaki berpakaian lencun.

tom berkata...

nas-umah gua xde corong asap...lu ikut pintu depan je..gua tunggu

ami-gua rasa lelaki pun horny tgk gua lencun...ahak

tom berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
or0 berkata...

aku pon nak gak baju ujan..

kalo bule yg 3 lapis punye..

sandy claws tak datang umah aku sbb aku nakal kut tahun nih..