Selasa, 23 September 2008

Bukak Gelanggang

Situasi 1
lokasi:Sport Planet Ampang
pengeblog 1: pergh lu sekarang makin pames siot!
Gua: ...???..(diam)
pengeblog 2: mana ada pames.... runcit-runcit je
Gua: ...???..(diam)
pengeblog 1: kalau entri setakat 2 baris tapi 59 komen...x pames mendenye
Gua : ...???..(diam)
Situasi 2
lokasi : depan tv umah sewa gua
Michelle (melodi) : apa pendapat Datuk ttg berita yg sdg heboh2 di internet ttg suami datuk kawin lain?
Datuk dari Lipis : saya hanya boleh berdiam diri saja,yg saya tau Datuk Kay takkan curang ngan saya
Michelle (melodi) : so apa pesanan datuk kpd Blogger2 diluar tu yang selalu menulis ttg Datuk suami-isteri?
Datuk dari Lipis : err kita jumpa disana..
.........................................................................
pengeblog 3 : ek ele..sikit2 Blogger, dari kerajaan sampailah ke artis...apa besar sangat ke dosa Blogger macam gua ni...
Gua : ...???..(diam)
Situasi 3
lokasi : tempat gua membalachikan diri atau nama lainnya.. opis gua
ring.....ring....ring...(betul.. tipon gua masih pakai nada dering standard)
Gua : Helo
pengeblog 3: Helo...wei gua nak bagi tau ni tadi gua anta email kat Rocky Bru , gua nampak dia dalam Astro aritu pastu gua rasa muka dia macam jiran kita...so gua saja je nak dapatkan comfirmation....pastu lu nak tau apa dia balas..
Gua : dia balas apa?
pengeblog 3 : Betul beb...! dia mmg jiran kita...pergh lepas ni bleh la gua ajak dia gi minum-minum..maklumlah Blogger
Gua : ...???..(diam)
Situasi 4
lokasi : kedai air limau paling kool kat Bangi
pengeblog 1 : gua tengok entri lu makin letup sekarang?
pengeblog 4 : lu tu lagi letup! entri nak 'A' je, kalah king of letup..!
pengeblog 1 : ala letup-letup manja je!!
gua : ...???.. (masih lagi diam sambil menghirup air limau special)


sebab situasi-situasi seperti diatas ni la yang membuatkan darah jebat gua mengelegak untuk ada blog sendiri....





































Tiada ulasan: